fredag 26 februari 2021

En studie om våldtäkter från LU visar att invandrare är överrepresenterade!

 I en studie från Lunds universitet ”Swedish rape offenders — alatent class analysis” av Ardavan Khoshnood, Henrik Ohlsson , Jan Sundquist och Kristina Sundquist visar att 60% av våldtäkterna utförs av invandrare!

I studien definierar de bara invandrare som utlandsfödd, inte 2:a eller 3:e generationens invandrare.

För några år sedan genomförde JP Jonassons en undersökning av alla våldtäktsdomar i Tingsrätten. Undersökningen var en stenhård knockout på BRÅ och deras tillrättalagda rapporter. Det går inte att prata bort fakta som Jonasson kommit fram till, även om Sarnecki SnickiSnacki, försökte göra detta.

Siffrorna från undersökningen baserar sig på fällande domar:
• 95,6% av överfallsvåldtäkter begås av män med utländsk härkomst.
• 90% av gruppvåldtäkter begås av män med utomeuropeisk härkomst.
• Män med utomeuropeisk härkomst begår 84% av grova våldtäkter.
• 85% av de som dömts för gruppvåldtäkt mot män är afghaner.

Siffrorna var alarmerande och direkt chockerande och egentligen inte ett enda dugg överraskande. Med den stora invandringen de senaste åren har också våldtäkterna ökar lavinartat. Sverige befinner sig nu på en absolut bottenplats när det gäller våldtäkter. Man förstår nu varför den sittande regeringen, men även den tidigare regeringen, varför de vägrat genomföra en seriös våldtäktsstatistik. Man vill till varje pris skydda och inte få statistik som visar, vem som är de skyldiga.

Vad Jonasson nu visade med sin studie, är hur de senaste årens invandring påverkat våldtäktsstatistiken. Regeringen har haft som mål att till varje pris tysta ned fakta. Hanteringen och vägran att inte genomföra detta är inget annat än en skandal av rang!

I ett samhälle genomföras mängder av statistikundersökningar för att få fram korrekt statistik och fakta, för att politiker och andra intressenter, för att skall kunna göra rationella och korrekta val och ta välunderbyggda framtida beslut. Det är därför viktigt att medborgare inte skall ta över den uppgiften och få fram sanningen.

Det kanske allra intressantaste i Jonassons undersökning är den faktiska överrepresentationen, det är den som beskriver verkligheten. Att rensa för olika faktorer kan förstås vara intressant, men ännu mer intressant är den absoluta andelen brott som begås av olika grupper och som vi får här (om fällande domar får utgöra facit), eftersom den visar faktisk påverkan på samhället. Glöm ej att Jonassons studie enbart visar fällande domar. Allt talar för ett gigantiskt mörkertal med invandrartjejer som brottsoffer. Oavsett etnicitet, så är nog mörkertalet enormt stort. Det skulle vara intressant att göra en anonym undersökning för att få ett hum om detta. Studien motbevisar dessutom Tinos S.tes om att utländska brottslingar i första hand begår sexualbrott på invandrartjejer. Studien visar helt klart, att svenska tjejer är måltavlan nummer ett, för invandrare. Jämför man brottsstatistik med länder i EU med ungefär lika många invånare som Sverige, så ser man direkt att andra länder har mycket färre våldsbrott. Till exempel Schweiz, där våldtäkter verkar ligga på nivåer som Sverige hade på 50-60 talet.

En ung tonårsflicka blev våldtagen och skrev ett inlägg om det hela på sin Instagram:

Hade tänkt att vänta med detta, men nu så vet redan väldigt många om det som hänt mig. Och jag vill inte att de ska bli fel någonstans eller att folk ska behöva gissa. Men ja, de är sant. Jag är den tjejen som blev våldtagen den 27 januari 2020 i en sandlåda i lekparken vid S-backen i Bålsta. De är otroligt jobbigt för mig att skriva detta, men jag vill inte sitta och känna att jag ska vara rädd för att folk ska veta. Jag var ute och pratade i telefon med min kompis, jag sitter på bänken i lekparken. Precis när vi lägger på samtalet och jag ska röra mig hemåt så kommer det en person från träden vid gångvägen. En man, klädd i svarta kläder och luva. Och jag inser inte att han är påväg mot mig, han tar tag i mig och slänger mig på marken, och jag försöker resa mig upp, men de är meningslöst för han tar tag i mig och slänger ner mig i sanden. Håller fast mig, tar av mina kläder och förgriper sig på mig. Där ligger jag, maktlös och livrädd i en sandlåda, och ingen hör mig skrika och be om hjälp. Minuter senare så ställer sig mannen upp, och springer. Jag som är i total chock och panik bara gråter, jag ringer min mamma och pappa. Och mamma kommer springandes till mig, och där ringer hon polisen. Hela händelseförloppet skedde inom bara några minuter, men det kändes som att de aldrig skulle ta slut. Mot min vilja så tvingar han sig på mig. Jag har aldrig känt sån smärta i hela mitt liv, jag har aldrig känt mig så rädd och panikslagen tidigare. Den här mannen har på bara några minuter, förstört hela mitt liv. Jag blev förd till sjukhus, och jag är otroligt tacksam över personalen där på sjukhuset. En av sjuksköterskorna där var helt fantastisk. Hon höll min hand och tog hand om mig hela kvällen. Vill med detta inlägg att folk ska förstå vad vi lever i för samhälle, och att detta kan hända vart som helst och när som helst. Detta har satt djupa ärr i mitt liv, och de är ärr jag aldrig kommer bli av med. Önskar och tror att alla har respekt och kan hjälpa mig. Stöd är det ända jag behöver just nu, allt är så nytt och jobbigt för mig. Tack för att ni förstår... ”
Foliehatten anser därför att studien i Lund har stora brister eftersom man utesluter 2-3:e generationen invandrare. 60% av våldtäktsmännen är invandrade personer. Det fifflas med begreppen och skönmålas så mycket, så är det bäst att göra det tydligt genom att säga att 60% av våldtäktsmännen är ej födda i Sverige.
Det är en pilotstudie. En pilotstudie gör man i regel på ett litet underlag för att testa en metod eller för att se om man i överhuvudtaget kan få ut något vettigt alls ur den studie man vill göra. I regel förväntar man sig konstruktiv kritik från andra forskare, för att kunna förfina sin studie ”innan” man lägger 4 år på ett projekt som visar sig hade kunde ha givit helt andra resultat om man inte hade missat den där lilla, lilla detaljen som man själv var för hemmablind för att se.

En pilotstudie är inte samma sak som en studie. I det här fallet är underlaget 21 personer. Att dra några större växlar på det är bara okunnigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar